Monday, June 12, 2017

LEGO City 60118 Smetiarske auto Recenzia

LEGO City 60118 Smetiarske auto

Každé mesto si potrebuje poradiť s odpadom. Lego prináša do série City s číslom 60118 Smetiarske auto. Stavebnica obsahuje 248 kociek a 2 minifigúrky s cenovkou 17.99 €. Krabička ma na zadnej strane vytlačený grafický komix. Vnútri sa nachádzajú 3 balíčky s číslovkami, ktoré obsahujú postupne minifigúrky, samotné auto a nakoniec smetiarsku korbu s dvíhačom pre kontajnery.

Postavičky sú teda dve. Jeden je vodič a druhý jeho pomocník. Ten sa dá pripojiť aj k zadnej časti smetiarskeho auta ale nikto nemyslel že by mal na niečom stáť. To som si len ja sám chcel pripomenúť detstvo a moj sen stať sa smetiarom a voziť sa na zadnej časti auta.

Kontajner je postavený jednoducho a dá sa ľahko zdvihnúť pomocou naberača. Ten ho potom otočí a smeti vysype do samotnej korby z vrchu. Tiež dostanete veľké množstvo odpadu ktorým sa dá smetiak naplniť. Jediná vec čo sa mi nepáči na kontajneri je jeho výška. Príde mi až moc plytký.  Na smetisku si potom auto uľaví od odpadkov. Pohodlne zdihnutím korby sa otvorí zadný príklom a smeti su na hromade.

Aby bolo vaše Lego mesto kompletné nesmie v ňom chýbať tak dôležitá súčasť ako sú smetiari. Až na pár maličkostí ponúka tento set kopec zábavy.









No comments:

Post a Comment